Sigde evet çıktı kendi alerjim vardı zaten normalde hep çıkıyor adı ürtiker tarif edeyim kırmızı kırmızı büyük büyük noktalar bir yerde çıkıyor sonra kaybolup başka yerde çıkıyor ve feci kaşınıyor bebekliğimden beri alerjim var 5 yıl aşı tedavisi oldum bitti ara ara çıkıyor ağır olursa hastane gidiyorum mecbur serum 😥 çok tesekkurler 😍 suan ilacı kullansammı bilemedim zararlı mıdır bebeğe 8 haftalık hamileyim de