Ceylanyakar Merhaba arkadaşlar Çamlıca Erdem hastanesinde memnun kaldığınız bi doktor öneriniz var mıdır
sehrikarabulut Ceylanyakar ben orda 5 sene önce doğum yaptım canım tülay kayaya gidiyordum şimdi 33 haftalık hamileyim tekrar aynı doktorma gidiyorm memnunum bir araştr istersen
Ceylanyakar sehrikarabulut doğumu orda mı yapmayı düşünüyorsun canım nasıl iyimi hastahane Tülay hanımı bi araştırayım ben
sehrikarabulut Ceylanyakar evet canım nasipse yine orda yapıcam ben memnunum hastanedende doktormdanda