Sevgigulsen Kızlar az önce kayinvalidemlerle yufka açtık epey uzun saatler. Kanamam falan yok ama aşırı kasik ve karin ağrım var birşey olur mu acile gitmelimiyim ? 5 haftalık gebeyim
Nisanurr Sevgigulsen sanırım oturuş pozisyonundan kaynaklı ağrın olmuş kanaman yoksa şimdilik yat ve dinlen ama baktın ki ağrı geçmiyor artıyor o zaman tabiki git
Tuba704 Sevgigulsen korkma bende bütün gün mutfakta uğraşmıştım akşam üstüne doğru kasık ve bacak ağrısından yürüyemez hale gelmiştim sabaha kadar kıpırdayamadım ama ertesi gün geçmişti bu gece dinlen yarına geçer 👍
YazCilegi Sevgigulsen Gebeliğiniz çok yeni ilk 12 haftayı atlatana kadar kendiniZi hiç bişey için mecbur hissetmeyin ve elinizden geldiğince dinlenin 🙏🏻
selen8sefam Yaparken neden düşünmüyosunuz bebeğe bişey olup olmayacağını ağrı sancı başlayınca bişey olur mu diye soruyosunuz bugün olmadı belki yarın olur dikkat et biraz küçük daha o tutunmaya çalışıyo