deletedmom351 Betus261 Benimde oluyordu doktora sorduğum zaman rahim artık iyice büyüyor ve bebek baskı yapıyor bunun için ağrı olabilir hatta karnın büyükse dönmekte kalkmakta zorluk çekebilirsin. Ben 36. Haftamdayım benim bile hala oluyor bu tür ağrılarım.