Ecrin23 dörtlü test genelde yüksek çıkıyot zaten. Benim ikili tarama çok yüksek çıkmıştı 1/50 kadar yüksek. Çünkü ense kalınlığı yüksek gelmişti. Doktor amniyosentez önerdi 12 haftalıktık 16. Haftayı bekleyene kadar başka doktora danıştım bana nifty testi önerdi. Hemen yaptırdım benimkiside fransaya gitmişti.