Merhaba kızlar . 1 Ay once endokrin bolumune muayne oldumn cok sukur pko cikmadi . Ama kilo vermemn gerektigini soyledi ara kanamam vardi o sikayet uzerine gittim bu arada 1 dusugum var ve 8 aydir deniyoruz bebek icin adetim duzensiz oldugu icin sanirim ollmuyor ve beb 160 boyunda 86 kiloydum 3 hafta icinde 6 kilo verdim ve bu ay ara kanamam olmadi ovulosyon testi almayi dusunuyorum bana yardimci olurmusunuz basina boyle bisey gelen varsa yardimci olabilir mi ?