Çocugumuz olmuyo ben artık bıktım aşılama düşunuyorum o da olmazssa tup bebek. Bana lütfen asilama ve tup bebek olan kadınlar yardim etsin ne nasil oluyo fiyati ne kadar bugun adetimin 3.gunu doktora ne zaman gitmem lazim napmaliyim bana bi akıl verin. Stres yapma dicekler lutfen yazmasin çunku onuda denedim aylarca ama artik bunaldım