urazaslan Haftada %90 kız denilmişti şuan 16. Haftada erkek olduğunu ögrendim. daha değişmez pipisi burası baak diyip fotoğrafını çekip elime verdi doktorum. birsürü degişik şeyler hissediyorum herkese kız diye söylemiştim bile duyar duymaz.. Siz siz olun erkenden söylemeyin😂
Laylaaaa121212 urazaslan zaten 13.hafta çok erken doktor heyecan yapmış sanırım söylemek için ❤️🍭hayırlsıı olsun❤️🤲🏻
Minnak_annesi34 urazaslan benim arkadasada 12 de erkek degiler 3 hafta sonra kiz dediler bence en garanti 17 20 hafta araso doktorlar yanilabiliyor