11 kasım bende .. hiç zorlanmıyorum ödemim, şişliğim yok beni rahatsız eden fakat suyum azalmış kasıma kalmayabiliriz.
babası görevde gelecek mi gelmeyecek mi belli değil. Normal istemiyorum, sezaryen olsun diyorum hep stres dua edin inş babası yanımızda olsun ..