Mrwodabasi Elfmstfa13 burcu ucar, demet hanim ve alime dilayla hanimi oneririm. Her zaman ayni doktor denk gelmiyor maalesef bir kac doktor begenmeniz daha Iyi oluyor. Ben en memnun kaldiklarimi yazdım.
Mrwodabasi betul1- 15 gundur serviste yatiyorum 37 haftam henuz dogum yapmadım. Su ana kadar hizmetten cok memnunum.
Mrwodabasi betul1- burada belirli bir doktorunuz olamiyor maalesef. Riskli gebelik olduğum için tum perinatoloji doktorlarlarina muayene oldum sirasi ile. Ama poliklinikte burcu ucar ve alime dilayla hanim ikisinden de memnun kaldim
betul1- Mrwodabasi çok teşekkür ediyorum cevapladıgınız için inşallah evladınızı sağ Salim kucağınıza alırsınız 🌸