Aylinyldz 20 haftalık gebeyim doktorum bebeğin suyunun fazla olduğunu ve erken doğum riskinin oluşabileceğini ve karbonhidrat ve tatlıyı kesmem gerektiğini söyledi aynı durumda olupta duzelen var mi nelere dikkat ettiniz
Unlukacar Aylinyldz canım şeker yüklemesi yaptırdın mı ondan olabilir ona göre sana beslenme ve diyet listesi veriyorlar
esmirna16 Aylinyldz Benim de 20. Haftadan beri aynı durum var. Şeker de çıkmadı. Dediği gibi dikkat ettiğim haftalarda azalıyor etmezsem tekrar yükseliyor. Meyve bile sınırlı tuketmemi söyledi doktorum
Cln Aylinyldz aynı durumla karşılaştım. Fakat şeker yükleme testi zararlı olduğu için yaptırmadım. Kanımdan şekerime bakılmasını istedim. Diğer muayenem de elhamdülillah su fazlalığı diye bir şey çıkmadı. Şeker vesaire de çıkmadı. Yine de bu arada tatlı meyve gbi şeylere dikkat ettim
minikcasper Aylinyldz bama da su fazlalığı var dedi sınırın biraz üstünde dedi şeker yüklemesi istedi yaptırdın bişey çıkmadı sonuçta haftaya kontrolüm var bakalım o zaman ne dicek.
esmirna16 Aylinyldz Sen meyve tüketimini de glisemik indeksi düşük meyveleri tercih ederek yap bu süreçte. Ne olursa olsun Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah.
Aylinyldz minikcasper anı kilo alımı ve şekerden oluyormus genelde diye duydum ama bakalim bende 10 gün sonra gidicem