Aysglblc Merhaba arkadaşlar dogumuma tam 6 gün kaldı :) sezeryan doğuma karar verdim hayırlısı ile sağlıkla kucağıma alsam yavrucagimi :) bir hafta güzel beslensem de bebek biraz daha büyüse var mı öneriniz 😁
asiltosumm35 Aysglblc canim alakasiz olucak ama benim dogumuma 2 ay var. 29. Haftamdayim. Ben birsey sormak istiyorum Sezeryana nasil karar verdin birde sezeryan olucagi ne zaman anlasildi ve gun verildi.
Aysglblc asiltosumm35 Benim bebek kafası aşağıda doktor çok normal olsun istedi iki haftadır da kafası kanala girmedi girmiyor da bende düşündüm taşındım :) karar verdim 40. Haftaya girince alacak almasada bir hafta daha beklicem suni sancı istemiyorum daha kaç gün var gelirse gelir bir sürü şey olabiliyor normal doğumda onları göze almak istemedim 3 7 de çatı muaynesi yapti sora normal dogurabilirsin dedi