KardelenYB Kızlar Karataş hastanesinde doğum yapacağım yapan varsa veya benzer hastanede yapacak yapan varsa kaç kişi kalıyor yanınızda ??
sympapatya KardelenYB bende orda yapacağım geçen hafta sormuştum 1 kişi kalıyormuş. Eşim içinde doğum sürecinde durabilir ama doğuma giremez, bebek doğduktan yarım saat sonra falan gider dediler. Virüsten dolayı böyleymiş😊
KardelenYB sympapatya tamam canım teşekkür ederim peki oda felan süsleyenler var bu durumda zıyaretci de alınmıyordur
Ozgsgr KardelenYB bende Aysel zabita gidiyorum . Hayırlı dogumlar inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebislerimizi 😍
KardelenYB sympapatya iyi bari sevındım 😂😂 cekım ıcın sorun yok ama onu öğrendim eşin de orda olması gerekiyor ya cekim sırasında bend haftaya gideceğim kontrole o zaman sorayım iyice cekım ıcın vs