Busrauzer Kızlar en iyi deterjan hangisi ? Şampuandır deterjan pişik kremi başka kullandiklarinizdan neler var ?
ozgetunak Busrauzer vallahi ben duru nün granül sabun varya onu kullanıyorum yumusaticiya karşıyım bence alerji olasılığı yuksek.
asiltosumm35 Busrauzer valla canim en iyi mi bilemem tabiki ama ben bebegimin kiyafetlerini yikadim. Uni baby mavi kapakli
turansmom1 Busrauzer uni bayb kullanıyorum sivı deterjan mis gibi bebek kokuyor ama dalan roxyde almıştım deneyeyim diye oda cok güzel🙂
SnFk Busrauzer deterjan olarak şimdilik uni baby aldım. Bir dahakine green clean alacağım. Şampuan ve pişik kremi olarakta sebamed aldım.
Cgdemmm Bende dalan marka roxy aldım canım instagramda mühendisinoğlu diye bi site var bütün kimyasalları inceliyor onun önerisiyle aldım herşeyini☺️🙏🏻
Papi Cgdemmm muhendisinoğlu roxy yi yıldızlar listesinden çıkardı sanırsam. Sadece dalan zeytinyağlı granül sabun kaldı diye biliyorum bir daha kontrol edin isterseniz
Cgdemmm Şampuanda minoris aldım pişik kremi henüz alamadım mustela düşünüyordum aslında ama doktor çok kimyasal var içinde dedi o yüzden araştırmadayım
Denizkara28 Duru granül kullanıyorum dün yıkadım kıyafetlerini bende bir kaşık koymama rağmen evin içi miss gibi sabun koktu☺️
Busrauzer Denizkara28 duru israil markası olunca listeden çıkarmıştım onu Birde granül kalıntı bırakabiliyormuş acaba granülleri sıvı hale getirip kullansak nasıl olur ?
turansmom1 Busrauzer sampuanda uni bayb bu arada, pişik kremide sudocrem aldim çok memnun kullananlae
Papi Busrauzer dalandan çok fazla memnun olan var sadece bu granül sabunlar makinede çok kalıntı bırakıyor haftada bir boş çalıştırıyorum diyenler de var
asiltosumm35 Busrauzer valla canim hepsi icin birsey diyorlar granulleri de tavsiye eden var etmeyen var. Ben cevremde yeni dogum yapmislara danistim en son herkes bunu kullaniyor diye aldim
Busrauzer Papi bunları sıvı hale getirip kullansak nasıl olur suya katip kaynatsak sivilastiktan sonra donar mi ki acaba ? Youtubeda izlemistim kalıp sabunu böyle sivilastiriyorlar
turansmom1 Busrauzer benimde aksine herkes uni bayb tavsiye ettiler çevremdede kullanan ve yeni dogum yapan birsürü insan var masallah bu ara çok memnun kalırsın dediler deneyip görelim olmazsa değişirim artik dogmadanda bilemeyiz🙂
ipekipek Busrauzer evet oyleymis bende araştırdım ama eğer buna rağmen konak olursa ayrıca konak sampuanida var.
Denizkara28 Busrauzer Ben ilk defa kullandım çamaşırları asarkende sağına soluna rengine kokusuna bakıp astım beni rahatsız eden bişey olmadı siz bilirsiniz☺️