Kızlar uygulama artık can sıkıcı olmaya başladı. Saçma sapan sabitlemeler ve kaynana muhabbetleri yüzünden sorduğum sorulara bile cevap alamıyorum. Anasayfa düzeni çok saçma gördüğümüz bir gönderiyi kaydedebilmeli, silebilmeliyiz. Yada en azından bir tartışmada yorum yaptığımızda cevap geldiğinde bildirim gelmeli bence. Günlerdir aynı başlıkları görüyorum soracağım şeyler oluyor ancak kimse göremiyor. Ben bile bulamıyorum tartışmamı. Bir müddet sonra da silindi yazısı çıkıyor bulduğumda. Sürekli aynı gönderileri görmekten sıkıldım. Buna acil bi çare bulunmalı. Adminlerle de iletişime geçemiyoruz ki derdimizi anlatalım.