32+6 günlük hamileyim gece lavobaya kalktığımda kan gördüm baya yoğun apar topar hastaneye gittik alttan muayne ettiler açılma yok nst sancı çıktı bebeğin çok şükür kalp atışı iyi sonra 2 tane serum verdiler.. tekrar nst girdim sancı yoktu kadın doğumcu gördü oda ilk önce alttan baktı kanaman durmuş eski kanaman var dedi açılma yok dedi rahim agzım yumuşamış ultrasyondan bebeğe baktı kızım 34 haftalık ölçümlerle uyumlu 2375 gr dedi bol istirahat dedi sürekli bebeğin hareketlerini kontrol et dedi bebek anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi dedi ilaç yazmadı etkisi olmaz dedi ne olur kızlar dua edin benim gibi yaşayan var mı evlatlarımıza sağ salim kavuşalım