Merhaba hanımlar şuan 20 haftalık gebeyim İstanbul Küçükçekmece’de oturuyorum şimdi gittigim doktorumu çok seviyorum fakat çok pahalı hadi muayeneler önemli değil ama doğum o hastane de aşırı pahalı ve doktorumda istemiyor zaten çok pahalı burası diyor kendime şimdiden doğum için bir doktor arıyorum Eray Beyi de çok beğeniyorum 2 arkadaşım onda doğum yaptı ama ben yinede sizlerden de tavsiye almak istiyorum sanırım yenidoğan yoğun bakımı yokmuş umarım hiç gerek kalmaz böyle seylere ama bu durumlarda neler yapılıyor ve ebeler hemşireler nasıl acaba doktorun ilgisi alakası nasıl ? Ben şuan mesela muayeneye girdiğimde en az 30 dk duruyorum a dan Z ye her muayenede herseyini inceliyor Eray bey naisl acaba çünkü çok yoğun bir doktor kendisi gördüğüm kadarıyla ? Yardımcı olursanız çoook sevinirim ☺️