Dlngnz Asas78 normalde girmiyorlarmış 1 Ekim’de gittiğimde eşimi aldı kadın Doğumda almadıklarını görmüştüm bence doktora göre değişiyor
Dlngnz Asas78 aynen öyle bide ben tüp bebek bölümünden gittim tüp bebek bölümünde eşimi hep alırdı doktorum o bölümden geldiğim için mi aldı yoksa bazı doktor alıyorum bilmiyorum onu gidip öğrencen dilerim iyi doktora denk gelirsin alır eşini 🙏
Dlngnz Asas78 Nagihan kaya gidecektim doktorum iki Doğumu girince kontrol amaçlı başka doktora gittim Gülseren Polat giitim eşimi içeri aldı