Çok kararsız kaldım mutlaka almamız mi gerekiyor alacaksak elektrikli ya da manüel hangisini tercih etmeliyim bir de biberon da almalı miyim yenidoğan için çünkü emmese bile biberine alınmaması için kaşık ya da şırınga yoluyla beslenmesini tavsiye ediliyor ne yapayım ya çok kararsızım help 😮