Merhaba arkadaşlar cuma günü doktorumla konuştuğumda değelerimin iyi olmadığını konuştuk ve Bana fetal dna önerdi, bugün ise E-nabızdan kendim de bir baktım ve değerler normal yazıyor ense kalınlığı bebeğimin 1,83 yazılmış. Kafam gerçekten çok karıştı bana akıl verebilirmisiniz ?