Tazeanneyim3456 21 haftalık gebeyim. Göğsümü sıkınca epey süt geliyor. Zaman zaman sapsarı bazen de şeffaf. Acaba bu akan sütü biriktirsem mi? Süt geldikçede mutlu oluyor insan