Kızlar bana doktorum erken döllenme olmuş demişti 7-8 haftalıkken sonra da hep böyle devam etti. Sizce döllenmeyle çocuğun anne karnındaki miadını doldurması arasında ilişki var mı? Yani geç döllenen bebek bekleyip erken döllenen bi tık erken gelir mi?