Sumeyyener Serpil34 kimseyle kıyaslamayın bebeğinizin kilosunu ve boyunu. Doktor anormal bi durum olsa söylerdi zaten. Sağlıkla doğsun inşallah🌺
Ahsend49 Benimde 36 gafta 2,5 kilo dedi boyunu demedi . İri bi bebek olmuycak bebeğin dedi bana da . Sağlıklı olsun en önemlisi o etrafımdaki bi kaç kişinin bebeği 2.500 doğdu şimdi aynı ay doğan bebeklerden daha büyük gözüküyorlar daha iyiler ♥️