Ececem suni sancıyı saat 12 de verdiler 16.25 de doğum yaptım 4 saat 25 dk sürdü canım suni sancı abarttıkları kadar ağrı vermiyor tabi herkesin acı eşiğine göre değişir ama şükür benimki kolay oldu açılmam da çok hızlı oldu suniyi ilk verdiklerinde 0 açıklığım vardı ve bebek doğum kanalına kafasını yerleştirmemişti ben ıkınarak ittim seninkide güzel geçecek merak etme. Bebişimde 3 kilo 600 gr kolay doğumlar olsun inşallah sana🌸