Merhaba arkadaşlar aralık ayında doğumum olacak inşallah çoğu kıyafetini aldım da eksik almış gibi hissediyorum yardımcı olur musunuz
2 adet 10lu hastane çıkışı
7 adet 5 li
3 ay zıbın 9 tane
Yenidoğan zıbın 6 tane
3 tane patikli tulum
Aldım ama eksik mı daha almalı mıyım battaniye yelek falan onlar fazla fazla aldım