33+5 günlük olduk. Bikac gündür adet ağrısı gibi ağrılarım vardı kasiklarimda ama dakika tutabilecegim gibi degildi sanki anlayamadım tam olarak. Bir de belim çok agriyordu. Dün sabaha genel kontrolüm vardı doktorumda. Pazar akşamı da ağrılara dayanamayip acile gittim devlet Hastanesi’ne. Ntsde sancı çıkmadi ama açıklık 1 cm bu haftaya göre normal değil dediler. Ertesi güne kendi doktoruma randevum var diye ciddiye almadım devlet hastanesini. Dün ozelde kendi doktoruma gittim anlattım devlette böyle böyle dediler ama ben pek inanıp guvenemedim dedim . Kontrol etti Rahmimin kisaldigini açıklığım olduğunu söyledi o da erken doğum riskim varmis. Yatış yapıldı kasilma geciktiriciler ciğer geliştiriciler antibiyotikler 1 gece kaldım. Bugün çıktım. Ntsde hiç sancım çıkmıyor. 3 hafta hep yatmam gerektiğini söyledi. Basina gelen var mı size ne yaptılar ne dediler neler yapıyorsunuz bir tavsiyeniz var mı uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏