31+6′yım.51,4 ile başladık,şu an 61,4 üz.Biraz fazla aldığımı düsünüyorum.Boyumda kısa 157 cm.Gögsum ust kismim zayif,alt kismim disari dogru cikti.İğrenç bir vucudum oldu😒canini skma.onemli olan aldigin kilolari dengeli bir şekilde alman bence.Boyun falan da önemli.