Gece 5te karnım ağrımaya başladı adet sancısı gibi kalktım tuvalete gittim adet kanaması gibi kanamam oldu ama baya geldi kalktım tuvaletten devam etti kanama bu şekilde oldugunu ilk kez gördüm ama no panik 😅 aradım hastaneyi gelin muayene edelim nst de bakalım dedler Doğum olmaz diye çanta bile almadım ama açılma kanamasıymış megersem 😏 yatışım yapıldı açılma Başlamış ama bebek kanala İnmemiş bi saat sora tekrar bakıldı 5 cm ama bebek kanala hala İnmemiş bile bi saat sora tekrar baktılar değişiklik yok sezaryene alalım dedi doktor olur dedim açılma muayenesinden fenalık geldi valla acıttılar biraz 😀 neyse sora epidural sezaryen yapıldı hatta sormadılar bile hangisini istersin diye spinal agrı flan yapıyomus dogumdan sonra ondan epidural yapıyoruz dediler yarım saatte falan çıktım ameliyattan güzel geçti yırttık kızımla 😍😍