Arkadaslar 12 haftalık hamıleyım doktor bebegın ters duruyor yanı normal bebekler baş aşağı durur senınkı tam tersi dedi. Bu durum sen de agrı yapar biraz normala göre daha eziyet cekersın dedı böyle durumda olan var mı ? Sağıma yatamıyrm daha erken ama hemen sancı saplanıyr doktor bu yüzden olabılır dedı düzelmezse dogumda sezeryan olur dedı . Düzelir mi acaba bu durumu yaşayan var mı?