Rumit normalde muhabbet haliloğluna gidiyodm suyum gece geldiği için nöbetçi doktorla doğumu tamamlamak zorunda kaldık çnkü doktorun gelmesi için 500 tl istediler ben gece 2 de gittim hastaneye.. Yine de verip getirtcektim doktoru ama " doktoru istedğm takdirde ne zaman gelcek doğuma kadar yanımda olcak mı diye sordğmda ebeler takip edecek doğuma yakın gelcek denildi bana bende boşuna 500 tl vermeye gerek görmedm bebek çıkarken gelcekse diğer doktorda aynı işlemi yaptı. Gece nöbetçi olan doktor da seymin turan dı