Kahramankentli Kızlar yaklaşık 2-3 gündür yine ne bel ağrısı ne kasık ağrısı ne de başka bişey hiçbişey hissetmiyorum endişelenmeli miyimacaba bişey olmuşmudur diye düşünmekten kendimi alamıyorum benim gibi olan var mı 🤔?
Bgs Kahramankentli normal normal bende 15 haftalık hamileyim ne bulantım ne ağrım hiç bir belirtim yok sadece göbeğim çıktı
Dk384238 Kahramankentli hiç endişelenmeyin ben de sizin gibiydim benim hiç bir belirtim yoktu hamileliğe dair hafif kasık ağrım vardı sadece ama hareketlerini hissetmeye başlayana kadar sizin gibiydim çok şükür artık hareketlerini hissediyorum da rahatladım inşallah sizde biran önce hareketlerini hissetmeye başlarsınız
alininannesiiiii Kahramankentli bizde 17+4 teyiz bende hiç hamile gibi değilim hiç bişey hissetmiyorum insan tedirgin oluyor bişey mi oldu acaba diye Allah korusun tabi göbeğim bile çok cıkmadı öyle çok yemek yemişimde göbeğim çıkmış gibi bakalım ne zaman hamile olduğumuz belli olucak
oozgee Bende kasık ağrısı falan pek olmamıştı ama bulantılarım 14. Haftada bir günde geçmiş gibiydi. Bende korkmuştum ama sağlıklı olduğunu öğrendim. Sanırım 2. trimester dönemi böyle 😊
Dk384238 alininannesiiiii 16 da 1 2 defa hissettim sonran iki hafta hiç hissetmedim yani 18 haftadan beri Emin’im artık bebek hareketi olduğundan
Cns_33 Kahramankentli canm ben 13 haftalik hamileym 1 haftadir hic agrim yok dun kontrolden geldm hersey guzeldi cok sukur🤲🏻 yani bundan sonra ki 3 ay rahat gecircegmz donem sende rahatla