Merveacar97 Kızlar ilk hamılelıgımde gerk yok dediler kana bakıp vurmadılar bu gebelıgımdede doktor kan uyusmazlıgına bakalım dedi kan verdim sıkıntı yok dedi ıgne falan demedi hıc bundada mi vurulmuycak acaba
eomeoni Merveacar97 ilk gebeliğimde düşük oldu özelde doktor hemen iğne yaptı 2.ye gebeyim devlet kanaman olursa yapıyoruz ama sen istersen 28.haftanda yaptırırsın dedi.kan tahlillernde yine kontrol edilecekmiş
glsahbaydemir Merveacar97 benim ikinci gebeliğim ilkte de vurulmadım bunda da, takibi kandan yapıyorlar, sıkıntı çıkmadığı için gerek duymadılar.