Deletedmom399 kesinlikle canim ,sacini nasil yapmayi planliyorsun?bone takilacak ya,bozulurmu acaba benim sacim cok seyrek,yatinca bile bozulan cinsten napsam diye dusunuyorum.hafif nemli örüp dogumdan sonra acsam dedim.maşamida alirim yanimda ilerleyen saatlerde de maşalarım hemem pratik olur.