balyanakoglum biberon kesinlikle avent alın ben set almıştım siz bütçenize göre bakın küçük olanı işinizi görür veya 2 li alın biberon ağızlığında 0-1 ikisinden biri yazmalı yeni doğan ve 1 aylık için büyükçe ucunu değiştirmeniz gerekli cam değil pp olanı resimdeki attığınızı aldım cok rahat düştü kırıldı derdim yok 2 küçük 2 büyük var bende bebişde 1,5 aylık şuan sarılık döneminde mama için kullandım bide sütümü sağdığımda kullanıyorum 2 ye bölüyorum dolapda duruyor mesela süt 2 küçük daha cazip geldi bana canm büyüdükçe de diğer büyüklerin kullanımını görücem bakalım emzikde benimki avent almadı 😄 hepsini denedim mamajoo nun 2 tanesi 20-25 tl olanı var damaklı onu aldı ucuzcu benim oğlum