ayberen Merhaba arkadaşlar devlet hastanelerinde eğitim veriliyor katılan varmı. Neler hakkında bilgi veriliyor?
KubilayGizemzkan ayberen ben gidiyorum doğum hakkında bilgi veriyorlar ıkınmana kadar gösterdi bizim ebemiz gevşeme hareketleri agrıyla baş etmeyi dogumhaneyi falan gösterdiler cok etkili bir eğitim gidin bence
ayberen KubilayGizemzkan Gitmek gerek aslında ama 36 haftalık oldum. Uç saat bi eğitimden bahsetti ebe banada o kadar saat oturmak zor geldi. Çok şişim yatmam gerekiyo. O yüzden gitmedim. Bugündü 🙁