Nur-Atay Merhabalar, hamileliğimin 35+3 Haftasındayım kasığımda ara ara batma sancısı ve vajinamda uyuşuklukla kasılma gibi bir durum var. Ayrıca nefes almakta çok zorlanıyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Yorumlarınızı bekliyorum 🌺
Naren1 Nur-Atay doktorun daha iyi bilir tabi canım. Bende 35. Haftamdayım bende de benzer durumlar var ayaklarımı yükseğe uzatıyorum dinleniyorum evde iş yapmamaya çalışıyorum gerekmedikçe yormuyorum birde bebişim doğum pozisyonunda ayakları tam midemde nasıl bi baskı yapıyor vuruyo anlatamam ☺️