Mernana Kızlar geçen hafta bugün arada gittiğim özel kliniğe gitmiştim. Doktor renkli resmini bile vermedi çok bakmadı zaten normalde ilgilenirdi. 10 gün sigorta sürem var bugün gidip bebeğimi tekrar görsem birşey olurmu acaba? Hem resimde istiyeceğim
MiniKaya Mernana normalde pek tavsiye edilmiyor ama aklın kaldıysa git canım benim böbrek rahatsızlığım vardı 3 hafta üst üste gitmek zorunda kaldm doktorum bir sorun olmaz dedi 😊
Sinemcetin20 Mernana son aylarda gidiliyor doktr kendi cagiriyo sancı kasılma oldgu vakitlerde normalde her hafta gidilmez bebeğe zararlı ben detayliya girdgm 1 hafta snra doktra gittm ultrasnda bakicakmsn diye sordgum hayr bakmicam 1 hafta once bakıldı bebek icn zararli dedi bakmadı
Balkuzu01 Mernana bende öyleydim canım 2 hafta sonra yi bekliyorum bende göremedim düşündüm gitmeyi ama gitmedim