simaymasalim Prensees net sonuç için 16. Hafta daha iyi oluyor ama işinin ehliyse doktorunuz degismez💕
Seydasahin Merve_bdk ben de 18 haftadayım bi kız diyorlar bi erkek diyorlar kafam karışık tam net bir şey yok
Merve_bdk Seydasahin 20 ci haftada ayrıntılı ultrasonda kesinlesiyormuş inşallah ozaman net bişekilde öğrenirsiniz
20oz Busene çogunluk kız bakalım çok heycanlıyım bende bir oglum var saglıklısı hayrlısı olsun ama bir kız istiyorum 😇 2hfta var gecermi😂cinsiyetı ögrenmeye
Prensees 20oz geçer geçer 🥰 ınsallah elı ayağı düzgün bir bebegın olur rabbım gönlünden gecenı verır 💕
3evlat1anne Prensees 12.haftada belli olur az çok ama 16da netleştir ve söyler doktor istisnalar hariç bide bişey duymuştum aslında doktorlar biliyor ama bazı cahiller kız bebek diye aldırmak istıyormuş o yüzden söylemiyor doktorlar
Prensees 3evlat1anne doktor baktı Kız ve Kıza benzıyor ama yorum yapmıycam dedı sonuçta hıcbırseyde demeyenılırdı Bır seye benzetmeyebılırdıde bencede dedıgınız gibi
Bernanisa 12+6 da bize de bi tahmin yapıldı ben kesin olsun diye bu kontrolü bekliyorum 17+2 olacağım net söyler artık