Busraercann Kızlar eylülün 11inde regl oldum ve 17sinde ilişki 19unda yumurtlamam oldu gebe olurum diye bekliyordum bu arada öyle tam olarak orgazm olayı olmadı damla kadar oldu diyebilirim neyse ben yumurtlamadan 8 gün sonra test yaptım aşırı aşırı silik yani benim görebileceğim şekilde çıktı o derece diyim (ilk gebeliğimde kızımda da böyle olmuştu )hatta hamileyim dedim 1 gün sornra yine test yaptım o da öyle çıktı akşamına kan verdim kanda çıkmadı,içimde şüphe geçmedi birgün sonra bir daha test yaptım bu sefer gözle görünür bi silik pembe çıktı ilk testle arada 2 gün var(değer artmıştır diye düşündüm çizgi belli olunca )tamam bu sefer hamileyim gözlede görünüyor dedim dün regl oldum,merak ettiğim hamilelik yoksa pembe çizgiler neyin nesi 2 gün arayla koyulaşan çizgi,tamam kanda çıkmadı ama ilk gebeliğimde de öyle olmuştu gözle görünür pembe çizgiyi gördüğümde kan vermiştim ve beta 14tü,bunda da bugün tekrar kan veririm diyordum ama regl oldum aklım karıştı kızlar buna rağmen gebelik olabilir mi ‘ böyle bi post açtım dün kuzum, bu arada yumurtlamanın 12 yada 13. Günü oldu regl