Eğer erken gitmeyip sancımı evde çekseydim ilkinde çok kolay olurdu eminim ama 2 cmle beni hemen yataga bağlayıp nst ye taktılar 7-8 saat o yatakta çektim sancımı öldüm resmen ikinciye hamileyim simdi hemen gitmeyi düşünmüyorum sancımı evde çekicem. Yoksa doğum anı çok kolaydı 3. Ikınmamda kızım kucağımdaydı