Naciyedinc 38+5 günlüğüz artık doğmasını istiyoruum çok sert hareketleri ve ağeı oluyor artık 😬 41 e kadar doğuramayacakmışım gibi geliyor. Kız çocuğu erken gelir demişlerdi birde 😁🤔
Ravzanurmom Naciyedinc bende 38+4deyim inanirmisin banada öyle geliyor 41e kadar dogmicak gibi benimkide kız ama hiç bir belirti yokk