dilek_m hangi hastanede düşündüğünüzü söylerseniz ona göre bilgisi olanlar yazar. Bazı özeller var, çok berbat. Bazı devlet hastaneleri var, özel hastane gibi. Ağrı kesici serum dediğin de epidural oluyor. Eğer istersen anestezi uzmanları belinden takıyorlar. Sen dayanamıcağın bi ağrı hissettiğin zaman tuşa basıyorsun. Ama en az yarım saat aralıkla geliyor ilaç. Bastın, 10 dakika sonra tekrar bastın diyelim. Gelmiyor. Sancıların hafifliyor, rahat geçiyor