Krizantem_ Merhaba anneler 🌸 cuma günü için randevu aldım son adet tarihine göre 5+0 olacak kese gözükür mü? Karından görme şansım var mi ?
lifeofmybaby Krizantem_ görünür muhtemelen ben son adet tarihine göre 5+4 de görmüştüm ama ultrasonda 4+4 haftalık dedi doktor. Geç döllenme olmuş
Krizantem_ EdaM2358 Teşekkür ederim canım inşallah görürüm bende 😊,kalp atisi ve bebeği ne zaman gördün acaba 😊
EdaM2358 Krizantem_ canım onun için haftaya gidecem inşaallah, daha henüz göremedim ve duyamadım. Gittiğim zaman zaten 7+1 oluyorum. İnşaallah sende görürsün meleğini ve kalp atışınıda duyarsın ☺️🤲🏻
cryingbaby Krizantem_ gorunur tahminimce, ben okadar erken gitmisimki, nokta kadardi dr 4 haftalik bile degildir demişti, karindan bakti. istersen alttan bakalim dedi ben istemedim, cok erken zaten bekleyelim dedi, 1 hafta sonra gittim kese kocamandi :)
Krizantem_ cryingbaby Ne güzel 😌 bende 5 haftalık olsun en azından görünür diye bekliyorum yoksa öğrenir öğrenmez giderdim 😄 inşallah görürüm bende 🥰
Birgul Krizantem_ canım kese hcg değeri 2000 üzeri olunca daha iyi gözüküyor ben 5+5te gördüm 8590dı hcg