Nuray23 kuzum bende aynı durumu yaşıyorum ama adet olmadan çift çizgi gördüm 1 günde erken geldi normalde adet olmadan önce ağrıyan göğüsler adetten sonra ağrımaya başladı sence gebelik olma durumu var öıdır kimi arkadaş gebelik olabilir dedi kimisi kimyasaldıe dedi ama bi türlü kimyasal olduğuna inanmak istemiyorum ya 😊hatta ben yumurtlamanın 8. Günü test yaptım sadece benim göreceğim şekildeydi 12. Günü yaptım gözle görünür silik vardı 13. Günüde zaten regl oldum erken geldi 1 gün