deletedmom558 merhaba bende Ferro kullanıyorum yaklaşık 6 ,7 kutu olmuştur .
Normalde aç karnına kalınması gerekiyor,ama bende o şekilde mide bulantısı yaptı kötü oldum sonra bende farklı şekilde denedim.
Ör.sabah kahvaltımı yapıyorum aradan 1 veya 2 saat fark etmiyor geçiyor Ferro yu içiyorum . Bu şekilde kullanıyorum