cansusrc Ben de erkek bebek bekliyorum ama isimde çok kararsızım halaa. Ömer buğra Emir Aras Poyraz Yağız efe Uras beğendiklerimm
babyackgz cgelmas erkek olursa teoman koyacaktık eşim çok istiyordu kızımız olacak mila koyucaz 🥰 beğendiğim erkek isimleri kuzey, kıvanç, arel, batın, barlas ve uraz
Karadenizli52 Ben Ebubekir eşim Hamza diyor bakalım hangisi olacak sağlıcakla kucağımiza almak nasip olsun inşallah da
CupCake Ffc2224 bizde Aren istiyoruz ama herkes eren gibi Falan diyor , daha iyisini bulursak koyucaz yoksa Aren ♥️
Ffc2224 CupCake aynen bizde arenle renas arasında kaldık aren diyince herkes arem mi arel mi diye soruyor anlatana kadar sinir oluyoruz 😂 o yüzden galiba renas koyacaz
Sevmmmm cgelmas aslında biz de ilk olarak doruk dedik ama dedesi dorukhan daha güzel sanki dedi biz de kendi aramızda düşündük gerçekten isim tamamlandı daha güzel oldu 😁