Merhabalar ben yüksek riskli gebelik için Perinatolog Dr. Ece Öcal’a gidiyodum tabi bu sonrası için de devam etti ve detaylıda, rutin kontrollerde de ona gittim. Gerçekten de çok memnun kaldım hem bilgilendirici tavrı hem ilgisi üstelik bu devlet hastanesinde görevde iken idi. Şırnak’ta yaşıyorum ve haliyle buralarda özel hastane bile yok bu anlamda. Şimdi 3 aylığına Diyarbakir’da kalacam ve doğum şeklim planlı sezaryen olacak. Ece hocayla da görüşecem gitttiğimde. Ece hanım yazın bir klinik açtı, uğrayan giden var mı merak ettim de.