Cigdemanne_01 Seruhale ben hep prima taraftarıyım ama 3 aydır sleepy kullanıyorum. Lastikleri çok dar çok fazla sıkıyor bebeğimin poposunu her açtığımda kızarıkla karşılaşıyorum pişik yapmıyo ama sıkı ve küçük yapmışlar bez boyutlarını. 3 ayda düşünün yani 4 numara beze geldim bu gidişle 5 e geçeceğim
Reyna Yorumlari okudum tecrübeleri duydum.Slepy e karar verdim kullanmak daha nasip olmadi ama bende yorumlara göre aldim🤗
Aylnyzc Prima ile günde 8-10 tane bez kullansan tanesi en ucuz sanırım 1 liradan aylık 300 lira 🧐 tamamen bu düşünce ile sleepy aldım ki maddi sıkıntım yok sağlık konusunda parayı hiç düşünmem ama sadece beze ismi için para vermek mantıklı gelmiyor bana.
Sevcus Ben 10 ay prima primum care kullandım Selpy naturele geçtim çok memnunum fiyat baya farkediyor
Nurggggl Aslında tabii ki Prima ama şunu duyuyorum primayi kullanmaya başlarsan başkasını kullanmak istemezsin diyorlar Prima fiyatları da malum o yüzden ben sleepy aldım🙈😂😂😂🥴
Zahideuras Nurggggl kesınlıkle prima harıka sleepy kullandım en basta guzeldı sonra bımın bezi den aldık ucuz dıe hep sızdırdı sonra prima denedim incecik dedim bu kesin sızdırır ama bez doldu doldu 1 damla tasırmadı butcemı zorlamasa inan hep prima alırım ama fiyat yuksek
Aysimamizz Kızım 1.5 yaşında sleppy tek geçerim hiç dışarı verme yapmadı bu güne kadar ve pişik yapmadı
Sezensu Seruhale Anne baba ikimiz de hassas ve beyaz tenli olduğumuz için prima tercih ettik çünkü sleepy de iyi ama çok fazla pişik yaptığını duydum 🥰