Kızlar merhaba son adet tarihime göre 6+0 hamileyim ama bugün doktora gittim 5+1 görünüyor ultrasona göre.keseyi minicik gördük ve haftaya kalp atışı için çağırdı inşallah. Sorum şu neden böyle 5+1 çıkıyor acaba daha sonra haftasıyla uyumu yakalarmı ?