temmuzgunesi Malesef bebisim donmemis kilosuda 2 hafta onden gittigi icin cumartesi gunu ameliyat icin gun alacagim bol bol dua edin banada kizlar :/
Ay80 temmuzgunesi allah’ım sağlık doğumalr nasip etsin canım sezeryabdan korkma ne kadar korkarsan o kadar korkunu yenemez sin allah ım herşeyin hayırlısnı versin doğuma girerken mutlaka bildiğin bütün dualarını oku üstüne üfür
Sezensu temmuzgunesi Aynı durumdayız biz de 36+2 yiz cuma gidicez daha dönmedi bebeğim, bakalım gün verecek mi. 39-40 haftaları beklesem mi diyorum ama riske atmakta istemiyorum çok zor karar vermek
temmuzgunesi Sezensu malesef oyle ama bizimki biraz imkansiz kilosu fazla oldugu icin zorunlu olucak sanirim :/
Melek0109 temmuzgunesi hıc korkma dua et yarım saatte btcek hepsı Bı bakmışsın tospik kucagında Rabbım yardım etsın ınsallh
Sezensu temmuzgunesi Yaa hayırlısı olsun inşallah bizim kilomuz fazla değil 35+0 da 2500 gramdı şimdi kaçtır bilmem belki bekler doktorum ama dönmezse de boşuna beklemiş olcam diye bi yanım beklemek istemiyo bi an önce kavuşmak istiyorum bakalım
temmuzgunesi esrams suan kilosu 3440 ve boyununda uzun oldugunu soyledi doktor henuz donmemis olmasida sezeryana yonlendirdi malesef ki